Наприкінці грудня 2014 року в Сілецькій ЗОШ І-ІІ ст. відбулося заняття з елементами психологічного тренінгу для педагогічних працівників «Ефективна взаємодія». Зустріч проведено з метою підвищення рівня згуртованості колективу, розкриття потенційних можливостей учасників, підвищення ефективності взаємодії, психологічного розвантаження педагогів.
В роботі було використано різноманітні практичні вправи, направлені на усвідомлення учасниками власного актуального стану, надана можливість поспівпрацювати один з одним в неформальній атмосфері, отримати зворотній зв’язок від усіх членів групи. В програму заняття було включені наступні форми роботи: міні-лекція «Види спільнот в організації», короткі тестування, а саме «Діагностика психологічної атмосфери в групі». Цікавою виявилася методика «Зоопарк», яка допомагає визначити розташування пріоритетів в професійній діяльності. Вправи «Незавершені-речення», «Коло асоціацій», «Парне малювання», «Костюм із газет» допомогли учасникам відчути цінність якісної взаємодії, отримати зворотній зв'язок та масу позитивних емоцій. «Зняття внутрішніх обмежень» - одна із вправ, що дозволила учасникам усвідомити свої внутрішні обмеження та оволодіти інструментами їх поетапного усунення. Завершилося заняття вправою «Що я хочу тобі побажати»,оскільки, на передодні Нового Року прийнято дарувати найсвітліші та найщиріші побажання один одному, педагоги мали змогу «зашифрувати» свої подарунки у проективну форму символу і презентувати своїм колегам.
Таким чином, у ході роботи учасники мали змогу:
- Усвідомити ефективність спільної роботи в команді;
- Освоїти прийоми і технології, що підвищують ефективність спільної роботи;
- Підвищити мотивацію до досягнення загальних цілей;
- Отримати зворотній зв'язок від усіх учасників заняття.
Додатковими ефектами цього заняття є переосмислення кожним учасником своєї ролі в колективі, цілей, завдань і перспектив розвитку колективу.
Зустріч пройшла в дружній атмосфері, учасники були активними, щирими, відмічено актуальність проведення подібних занять з педагогами й надалі.
|